Exerciții de fitness și culturism Exerciţii pentru antebraţe

Exerciţii pentru antebraţe

culturismAntebraţele sunt grupe mici, dar joacă un rol vital în executarea multor exerciţii de culturism și fitness. Când este vorba de antebraţe, se poate spune,  pe drept cuvânt, că „buturuga mică răstoarnă carul mare”. Funcţia musculaturii antebraţului este să realizeze flexia şi extensia mâinii pe antebraţ. Aproape că nu există exerciţiu pentru partea superioară a corpului care să nu solicite această grupă. Din acest motiv, cel mai bine este să antrenăm antebraţele spre finalul antrenamentului.

Flexii ale articulaţiei radiocarpiene
Flexii inversate din articulaţia radiocarpiană
gantere

Exerciţii de fitness și culturism pe grupe musculare:

Piept (pectorali) Abdomen
Spate (dorsali) Fese
Bicepşi Coapse
Tricepşi Gambe
Umeri (deltoizi) Antebraţe

Bibliografie
Antonie, Mihail, Trupuri fierbinţi prin arta corpului, Editura Gheorghe Alexandru, Craiova, 1998
dr. Damian, Şerban, Superfit: esenţialul în fitness şi culturism, Grupul Editorial Corint, Bucureşti, 2006
Chirazi, Marin; Ciorbă, Petru, Culturism. Întreţinere şi competiţie. Polirom, Iaşi, 2006
Delavier, Frédéric, Anatomia unui corp perfect. Ghid pentru dezvoltarea musculaturii, Editura Litera, Bucureşti, 2009
Mentzer, Mike; Little, John, High-Intensity Training the Mike Mentzer Way, McGraw- Hill, 2002
100 exerciţii, Supliment al revistei „Culturism”, ediţia a II-a, Editura Redis Co. S.R.L.