Exerciții de fitness și culturism Exerciţii pentru bicepşi

Exerciţii pentru bicepşi

Exerciţii pentru bicepşiDacă vrei să inspiri forţă, tot ce îţi trebuie este o pereche de bicepşi masivi. Iată de ce bicepşii sunt o grupă vedetă printre bărbaţi.

Muşchiul biceps răspunde de răsucirea şi flexia antebraţului pe braţ. Din acţiunea lui rezultă apropierea pumnului de umăr, învingând forţa muşchiului triceps. Bicepşii ajută la ridicarea braţului când este flexat şi intervin în acţiunile de contracţie a musculaturii antebraţului.

Exerciţiile pentru biceps, la fel ca toate exerciţiile de culturism, trebuie efectuate controlat, respectând forma corectă de execuţie a mişcărilor, chiar dacă aceasta presupune greutăţi mai mici.

Exerciţii de bază
Flexii
Flexii cu haltera
Tracţiuni la scripete cu priză supinaţie
Alte exerciţii
Flexii inversate
Flexii cu gantera la genunchi
Flexii ciocan
Flexii cu cablul de jos
Flexii cu cablul de sus
Flexii la aparat
Flexii cu haltera la banca Scott
gantere

Exerciţii de fitness și culturism pe grupe musculare:

Piept (pectorali) Abdomen
Spate (dorsali) Fese
Bicepşi Coapse
Tricepşi Gambe
Umeri (deltoizi) Antebraţe

Bibliografie
Antonie, Mihail, Trupuri fierbinţi prin arta corpului, Editura Gheorghe Alexandru, Craiova, 1998
dr. Damian, Şerban, Superfit: esenţialul în fitness şi culturism, Grupul Editorial Corint, Bucureşti, 2006
Chirazi, Marin; Ciorbă, Petru, Culturism. Întreţinere şi competiţie. Polirom, Iaşi, 2006
Delavier, Frédéric, Anatomia unui corp perfect. Ghid pentru dezvoltarea musculaturii, Editura Litera, Bucureşti, 2009
Mentzer, Mike; Little, John, High-Intensity Training the Mike Mentzer Way, McGraw- Hill, 2002
100 exerciţii, Supliment al revistei „Culturism”, ediţia a II-a, Editura Redis Co. S.R.L.