Exerciții de fitness și culturism Exerciţii pentru coapse

Exerciţii pentru coapse

Exerciţii pentru coapseUna dintre cele mai importante şi masive grupe musculare sunt muşchii coapsei. Este o grupă musculară mare, care poate fi lucrată prin multe exerciţii. Dintre acestea, cele mai eficiente sunt genuflexiunile.

Cel mai bine este să plasăm antrenarea coapselor în partea a doua a şedinţei de antrenament. Efortul depus din cauza dimensiunilor mari ale musculaturii, poate induce o stare de epuizare.

 

 

 

 

 

 

Exerciţii de bază
Genuflexiuni cu haltera la ceafă
Semigenuflexiuni cu haltera pe ceafă
Presă înclinată
Genuflexiuni cu haltera în faţă
Genuflexiuni la jug
Îndreptări cu haltera
Alte exerciţii
Genuflexiuni cu gantere în mâini
Genuflexiuni în forţă
Genuflexiuni într-un picior cu gantere
Genuflexiuni într-un picior cu haltera
Extensii ale picioarelor
Flexii ale picioarelor din poziţia culcat
Flexii ale picioarelor
Flexii ale picioarelor din poziţia aşezat
Flexii anterioare cu haltera
Aducţia piciorului la scripete
Aducţia picioarelor la aparat
gantere

Exerciţii de fitness și culturism pe grupe musculare:

Piept (pectorali) Abdomen
Spate (dorsali) Fese
Bicepşi Coapse
Tricepşi Gambe
Umeri (deltoizi) Antebraţe

Bibliografie
Antonie, Mihail, Trupuri fierbinţi prin arta corpului, Editura Gheorghe Alexandru, Craiova, 1998
dr. Damian, Şerban, Superfit: esenţialul în fitness şi culturism, Grupul Editorial Corint, Bucureşti, 2006
Chirazi, Marin; Ciorbă, Petru, Culturism. Întreţinere şi competiţie. Polirom, Iaşi, 2006
Delavier, Frédéric, Anatomia unui corp perfect. Ghid pentru dezvoltarea musculaturii, Editura Litera, Bucureşti, 2009
Mentzer, Mike; Little, John, High-Intensity Training the Mike Mentzer Way, McGraw- Hill, 2002
100 exerciţii, Supliment al revistei „Culturism”, ediţia a II-a, Editura Redis Co. S.R.L.