Exerciții de fitness și culturism Exerciţii pentru tricepşi

Exerciţii pentru tricepşi

Exerciţii pentru tricepşiMuşchiul triceps contribuie foarte mult la imaginea de braţe puternice, în ciuda dimensiunii sale relativ mici. De aceea, tricepşii trebuie să ocupe un loc important în antrenamentul oricărui sportiv.

Acţiunea principală a tricepşilor este extensia antebraţului  faţă de braţ.

 

 

Exerciţii de bază
Ridicări de halteră cu priză îngustă
Flotări la bare paralele cu coatele apropiate
Extensii cu haltera
Flotări pentru triceps
Alte exerciţii
Extensii la helcometru
Extensii inversate la helcometru
Extensii inversate la helcometru cu o singură mână
Extensii cu gantere
Extensii cu gantere, cu un singur braţ
Extensii cu gantere în poziţia şezândă
Extensii cu bara curbată (EZ)
Extensia braţului cu gantera spre posterior
gantere

Exerciţii de fitness și culturism pe grupe musculare:

Piept (pectorali) Abdomen
Spate (dorsali) Fese
Bicepşi Coapse
Tricepşi Gambe
Umeri (deltoizi) Antebraţe

Bibliografie
Antonie, Mihail, Trupuri fierbinţi prin arta corpului, Editura Gheorghe Alexandru, Craiova, 1998
dr. Damian, Şerban, Superfit: esenţialul în fitness şi culturism, Grupul Editorial Corint, Bucureşti, 2006
Chirazi, Marin; Ciorbă, Petru, Culturism. Întreţinere şi competiţie. Polirom, Iaşi, 2006
Delavier, Frédéric, Anatomia unui corp perfect. Ghid pentru dezvoltarea musculaturii, Editura Litera, Bucureşti, 2009
Mentzer, Mike; Little, John, High-Intensity Training the Mike Mentzer Way, McGraw- Hill, 2002
100 exerciţii, Supliment al revistei „Culturism”, ediţia a II-a, Editura Redis Co. S.R.L.