6 Motive pentru care un pahar de vin zilnic îți va face bine
Tipărește
de Marius Bujor
Lista cu beneficiile vinului este lungă și tot mai surprinzătoare de fiecare dată. Binecunoscut deja ca fiind sănătos pentru inimă, vinul consumat moderat aduce mult mai multe beneficii sănătății.
Iată mai jos doar câteva motive pentru care este bine să te respecți cu un pahar de vin pe zi.
1. Hrană pentru creier
Vinul ajută la păstrarea memoriei. Când cercetătorii au testat memoria unor femei de 70 de ani, ei au observat că femeile care beau vin zilnic au obținut rezultate mai bune decât cele care nu consumau. Vinul previne formarea cheagurilor de sânge și reduce inflamarea vaselor sangvine, ambele fiind legate de problemele cu memoria și inima, susțin cercetătorii. Alcoolul din vin se pare că ar crește nivelul colesterolului „bun” din organism, ceea ce îți va ajuta arterele să scape de cheagurile sangvine.
2. Ține kilogramele sub control
Mai multe studii au constatat că persoanele care beau vin zilnic, în cantități moderate, sunt mai puțin grase decât cele care consumă vin doar ocazional. Mai precis, consumatorii de vin sunt mai supli și au mai puțină grăsime în jurul taliei decât băutorii de lichior, de exemplu.
3. Apără organismul împotriva microbilor
Cercetătorii britanici au constatat că în medie un pahar de vin pe zi reduce cu 11% riscul infecției cu bacteria Helicobacter pylori, care provoacă ulcer, gastrită și cancer la stomac. Același studiu mai susține că o jumătate de pahar cu vin este de ajuns pentru protecția împotriva bacteriilor patogene precum salmonela, prezente în alimente.
4. Combate afecțiunile ovariene
Oamenii de știință australieni au observat în urma unui studiu că un pahar de vin pe zi reduce riscul de cancer ovarian cu până la 50%. Studii anterioare ale Universității din Hawaii au ajuns la aceleași concluzii. Experții cred că resoponsabili sunt antioxidanții cu proprietăți anticancerigene care se găsesc din abundență în vin. Mai mult, într-un studiu recent al Univerității din Michigan, s-a constat că un compus al vinului roșu a contribuit la uciderea celulelor canceroase.
5. Construiește oase mai puternice
Femeile care beau vin în cantități moderate au în medie masa osoasă mai mare decât cele care nu consumă vin. Alcoolul se pare că ridică nivelul de estrogen. Acest hormon încetinește deteriorarea oaselor și mai puțin producerea țesuturilor noi.
6. Previne problemele cu glicemia
Femeile aflate înainte de menopauză care beau zilnic 1-2 pahare de vin au cu 40% mai puține șanse să dezvolte diabet tip 2 decât cele care nu beau, se arată într-un studiu al Harvard Medical School. Deși nu se știe exact care este motivul, vinul se pare că reduce rezistența insulinică a diabeticilor.
Alte articole
Natural Potent sporeşte performanţele sexuale şi nu numai. Acest supliment este un produs natural 100%, obţinut din plante şi reprezintă rezultatul experienţei de mii de ani a specialiştilor chinezi în medicina naturistă. Natural Potent este un produs de top destinat celor care vor să trăiască viaţa la maxim. |
812 cititori
Suplimentele CaliVita sunt destinate atât
ingrediente de cea mai bună calitate şi tehnologii de ultimă oră, respectând toate exigenţele unui produs de cea mai bună calitate. 



Adaugă un comentariu