NUTRIŢIE Alimente pentru abdomen

Alimente pentru abdomen

4
DISTRIBUIȚI

Toată lumea știe că cerealele integrale sunt bune pentru interior, dar puțini au aflat că ele sunt la fel de bune și pentru exterior.

după MuscleFit

Grăul, ovăzul, orezul brun reduc nivelul colesterolului, scad riscurile problemelor arteriale și mențin sistemul gastrointestinal curat și activ. Cerealele integrale se digeră mai lent și astfel elibereză carbohidrații în sânge mai încet. Asta înseamnă că nivelul de insulină se menține la un nivel stabil, iar masa musculară are de câștigat. Un nivel scăzut de insulină înseamnă și un control mai bun al senzației de foame.

Cercetătorii au descoperit încă un motiv pentru care e bine să consumi cereale integrale.

Aliment Cantitate Calorii Fibre
Orez brun (fiert) 1 cană 218 46g
Ovăz (fiert) 1 cană 147 46g
Pâine integrală 1 felie 70 13g
Paste integrale (fierte) 1 cană 174 37g
Tărâțe de grâu 100g 216 42,8g

Conform unui studiu recent din The American Journal of Clinical Nutrition, cerealele integrale reduc grăsimea de pe mușchii abdominali. Cercetătorii au instruit 50 de subiecți obezi să consume alimente sănătoase, să reducă numărul caloriilor cu 500 și să facă mișcare moderată. Un grup de subiecți a fost pus să consume cereale integrale, iar celălalt să le evite. După 12 săptămâni, majoritatea subiecților au pierdut 4-5 kg, însă cei care au consumat cereale integrale au scăpat și de o cantitate mai mare de grăsime din zona abdomenului.

Starea generală de sănătate s-a îmbunătățit și ea. Grupul care a consumat cereale integrale a prezentat o scădere de 38% în nivelul proteinei C-reactiv. Nivelurile înalte ale indicatorilor inflamatori sunt legate de boli de inimă și diabet.

Concluzia este că cerealele integrale nu doar că reduc riscul unor boli cronice neplăcute, dar te vor ajuta să arăți mai bine.

4 COMENTARII

  1. Foarte interesant ce scrie mai sus ,cu putina vointa poate reusesc si eu sa tin o cura bazata mai mult pe cereale.
    As dori si eu daca se poate o recomandare mai concreta ,cat sa mananci si la ce ore. Am 1.70 ,81Kg .

    Multumesc

  2. Incearca sa iei 3 mese pe zi si cate o gustare intre ele. Cat despre cereale, le poti consuma sub diferse forme: paine integrala – cu faina neagra, cereale sub forma de muesli, orez integral fiert etc. De exemplu, dimineata ai putea manca un castronel cu cereale integrale cu lapte, la pranz si cina – 1-2 felii de paine integrala. Mai poti consuma si tarate cu iaurt – o combinatie sanatoasa si satioasa. Nu uita ca fructele si legumele precum conopida, broccoli, fasolea verde, mazarea, lintea – fierte in apa, dar mai ales la abur – sunt si ele surse bune de fibre si pot fi folosite cu succes ca garnituri alaturi de carne slaba.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here